MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe www.tiigrinotsu.ee Tiigrinotsu (edaspidi Veebipood) omanik on Tiigrinotsu OÜ (registrikood 16995976).

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1 Müügitingimused kehtivad Kirjastus Tiigrinotsu e-poest kaupade ostmisel.

1.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja märgitud toodete juurde.

1.3 Kauba kättetoimetamise tasu on fikseeritud ning ei sõltu ostja asukohast Eestis.

1.4 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.  Tellimuse vormistamine

2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.

2.2 Toote lisamine ostukorvi ei kohusta seda toodet ostma.

2.3 Tellimuse vormistamiseks tuleb jälgida e-poe automaatseid juhiseid, täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

2.4 Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda WooPay ekspressmakse, Maksekeskuse pangalinkide (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele), kaardimakse (Visa/MasterCard) või Google / Apple Pay vahendusel.

2.4.1 Kui soovite tellimust tühistada peale makse sooritamist, saatke e-mail oma sooviga aadressile eve@tiigrinotsu.ee

2.5 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

2.6 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

3.1  Kaupu saadetakse Eesti piires.

3.2  Saatmistasud on järgnevad: Unisend pakiautomaati on tarne 1,99 eurot, Itella Smartposti pakiautomaati 2,41 eurot. Alates 35 eurose ostu sooritamisest on tarne TASUTA!

3.3 Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3  tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest ehk alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

4. Taganemisõigus

4.1  Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.2  14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

4.4  Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, varustatud originaalsiltidega ning kasutamata.

4.5  Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.6  Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis ühemõtteline kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile eve@tiigrinotsu.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4.7  Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

4.8  Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.9  Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

4.10  Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.11  Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

4.12  Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Pretensiooni esitamise õigus

5.1  Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

5.2  Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

5.3 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile eve@tiigrinotsu.ee

5.4  Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

5.5  Kui Veebipood e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

5.6  Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 14 päeva jooksul.

6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

6.1 Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

6.2 Veebipood edastab isikuandmeid (nimi, telefoninumber, e-posti aadress) veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et täita müügilepingust tulenevat kohustust kaup ostjale kohale toimetada.

6.3 Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

6.4 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

6.5 Maksete vahendaja on Maksekeskus AS ja ekspressmaksete puhul WooPay.

6.6 Tiigrinotsu OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

7. Vaidluste lahendamine

7.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile eve@tiigrinotsu.ee

7.2 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

7.3 Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

7.4 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Shopping Cart